First days Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kelly Janssen - WaarBenJij.nu First days Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kelly Janssen - WaarBenJij.nu

First days Kuala Lumpur.

Blijf op de hoogte en volg Kelly

13 September 2018 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar gaan we weer, na een lange tussentijd heb ik mijn backpack uit het stof gehaald om weer op reis te gaan. First stop; Kuala Lumpur. Alleen deze keer ga ik niet helemaal alleen op stap, Kevin zal de eerste paar weken mee reizen.

Op Schiphol iedereen met een lach en een traan gedag gezegd, besef nog niet helemaal dat ik voor zo een lange tijd weg ga. Super lief dat mijn vriendinnetjes, vrienden en familie ons kwamen uitzwaaien. Nadat we door de douane zijn gelopen even geld gewisseld & een borrel gedronken. Daarna mochten we al snel het vliegtuig in, na 40 minuten vertraging door werkzaamheden gingen we de lucht in. Eerst even een filmpje gekeken, hapje eten gekregen & voor de rest heb ik veel geslapen en muziek geluisterd. Kevin daarin tegen heeft een aantal films gezien en een klein beetje kunnen slapen.

Bij aankomst meteen naar het toilet gerend & door de controle voor ons welverdiende stempel. Op naar de bagageband, waar we gelukkig niet lang hoefde te wachten. Daarna met de trein naar KL centraal gereden en de monorail naar Bukit Bintang, waar ons hostel zit. Ingecheckt en eigenlijk vrij weinig gedaan, even een rondje door de buurt gelopen. Een giga winkelcentrum bezocht, een hapje gegeten en naar Heli Platform geweest. De mooiste skybar van KL. Daarna lekker languit in het hostel want we waren bekaf, even een douche en ons bedje opgezocht.

De volgende ochtend lekker uitgeslapen & in het hostel werd gevraagd of wij mee wilde met een kroegentocht die avond, wie zegt daar nee tegen? Wij in ieder geval niet! Toen we klaar waren de free bus naar de Petronas Towers genomen, even een kiekje gemaakt en naar het aquarium geweest. Even een bakkie koffie naar binnen want die kon ik wel erg goed gebruiken & toen de buurt van het hostel laten zien. Daarna plaats genomen bij een bar voor een borrel, even een powernap gedaan & omkleed om klaar te maken voor de kroegentocht. Het was een vrij grote groep met allemaal gezellige mensen. Met zijn alle naar drie verschillende kroegen gegaan waar overal free drinks voor meiden waren, dan weet je al hoe laat het is natuurlijk. Na een gezellige avond, om half 5 het licht uit gedaan!

De volgende ochtend toch maar een wekkertje gezet want we moesten om 12 uur de kamer uit. Dit is soort van gelukt maar soort van niet, geloof dat het kwart over 12 was voor we weg gingen. Backpacks in een kluis gelaten en ontbijtje gehaald! Daarna rondje door het volgende winkelcentrum (ja er zijn er 5 of 6 hier) en met de free bus de andere kant op. Naar de KL tower geweest, klein stukje lopen & toen met een shuttle bus naar de ingang gebracht. Even een kijkje genomen op hoogte en de nodige foto’s gemaakt. Terug naar beneden om veelste lang te wachten op de bus en een hapje te eten. Toen toch maar weer bij een bar beland om tijd te doden, vanavond stappen we in het vliegtuig naar Australie! Wij zijn er in ieder geval helemaal klaar voor & hebben onwijs zin in Defqon festival! Wish us a save flight, byebye

• 13 September 2018 - 11:40

Leon:

ok Toppers, nice story, heb je al wat foto's?

• 13 September 2018 - 12:26

Linda Janssen:

Leuk om weer te lezen! so far so good! Goede reis naar Australie

• 13 September 2018 - 14:54

De Buurtjes:

Nou jullie hebben het goed naar jullie zin, goede reis op naar Australië xx

• 13 September 2018 - 15:09

Irma:

Geweldig om dit weer te lezen. Ga zo door. KUZZZZZZZ

• 13 September 2018 - 17:20

Christa:

Leuk om te lezen! Heel veel plezier verder in Australie

• 16 September 2018 - 18:05

Corina:

Hé hallootje, leuk om weer wat van je, deze keer jullie reis te lezen.
    alles ook goed gegaan op dat festival, we hoorden hier niet zulke beste verhalen, hoop dat jullie het leuk hebben gehad. xx